segunda-feira, 10 de março de 2008

I am a child of God

I am a child of God...and He has sent me here . Sou um filho de Deus...Ele enviou me aqui
Has given me an earthly home. Deu me um lar terreno
With parents kind and dear. Com pais queridos e bondosos
Lead me, guide me, walk beside me. Conduza me, guia me, ande ao meu lado
Help me find the way. Ajuda me a encontrar o caminho
Teach me all that I must do. Ensina me tudo o que devo fazer
To live with him someday. Para viver com Ele algum dia
I am a child of God and so my needs are great.Sou um filho de Deus, por isso tenho grandes necessidades.
Help me to understand His words. Ajuda me a entender as palavras Dele
Before it grows too late. Antes que seja tarde demais
Lead me, guide me, walk beside me
Help me find the way
Teach me all that I must do
To live with Him someday
I am a child of God. Sou um filho de Deus
Rich blessings are in store. Bençaos valorosas estao reservadas
If I but learn to do His will. Se eu aprender a fazer as vontades Dele
I will live with Him once more. Viverei com Ele outra vez
Lead me , guide me, walk beside me
Help me find the way
Teach me all that I must do
To live with Him someday

0 Comentários:

Postar um comentário

Assinar Postar comentários [Atom]

<< Página inicial